فتوکپی سیاه وسفید ریکوآفیشیو 4002
نوشته شده توسط : جعفری

فتوکپی سیاه وسفید ریکوآفیشیو 4002

 فتوکپی ریکو 4002 یکی از دستگاه کپی های سری جدید برند ریکو می باشد.این دستگاه کپی در کلاس کاری متوسط قرار دارد. همچنین از قابلیت درگاه ورودی کارت شبکه بی سیم و بلوتوث برخوردار می باشد.

این مدل دستگاه کپی برای گرم شدن اولیه فقط به 15 ثانیه زمان نیاز دارد. این دستگاه چند منظوره است. کاربر می تواند با این دستگاه کپی تمام نیازهای خود را برطرف کند. این دستگاه علاوه بر کپی می تواند پرینت و اسکن بگیرد. همچنین از قابلیت نصب فکس هم برخوردار است.

سرعت اسکنر دستگاه 61 برگ در هر دقیقه و سرعت فتوکپی سیاه و سفید آن 40 برگ در دقیقه است. همچنین دستگاه می تواند به طور همزمان از پشت و روی برگه اسکن بگیرد. حداکثر سایز قابل استفاده دستگاه A3+ می باشد. این مدل دستگاه کپی از قابلیت نصب فینیشر برخوردار است. کاربر با استفاده از این دستگاه می تواند فایل های حجیم را در مدت زمان کوتاه لود و پرینت بگیرد. از ویژگی های بارز دستگاه فتوکپی ریکو 4002 این است که می تواند به صورت مستقیم و بدون نیاز به USB فلش و مموری فایل مورد نظر شما را چاپ کند.

این دستگاه کپی از اتصالات ورودی پورت ورودی کارت شبکه، کارت شبکه بی سیم و بلوتوث برخوردار می است. یکی از ویژگی های خاص دستگاه حافظه 512 مگابایتی آن می باشد. همچنین ظرفیت هارد دستگاه 120 گیگابایت است. وزن فتوکپی ریکو 4002 با این همه کارایی 97 کیلوگرم و توان مصرفی دستگاه 1500 وات می باشد.

این مدل دستگاه کپی علاوه بر کپی قادر است پرینت و اسکن هم بگیرد. اسکنر آن قابلیت همزمان پشت و روی برگه را دارد. مواد مصرفی دستگاه و هزینه نگهداری آن ارزان می باشد. این دستگاه کپی قطعات جانبی زیادی دارد. در صورت لزوم کاربر می تواند آن را به راحتی تهیه کند. همچنین این دستگاه در زیر مجموعه دستگاه های با سرعت بالا قرار دارد.

این مدل دستگاه کپی جزء دستگاه های کنسولی و ایستاده است. بنابراین در صورت نیاز به تعمیر حمل و جابه جایی آن مشکل می باشد... ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399





:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: